Bloggen bliver aktiv igen



Efter fleres års inaktivitet har jeg besluttet at starte både hjemmeside og blog op igen.

Hjemmesiden er ny, med nyt og mere enkelt design - men stadig med navnet akfoto.dk

Bloggen er den samme, men også den har fået nyt design - og har ændret navn til akfotodk.

Overskriften for begge dele bliver keep-it-simple, og det gælder både design og aktivitet. Når jeg har noget nyt at vise, deler jeg det med jer på hjemmeside eller blog, men jeg kan ikke love, at der kommer nyheder med bestemte intervaller.

Der skal være plads til det hele i livet, og selv om foto fylder meget i min tilværelse, er der også et nyt job, en dejlig familie og andre interesser der skal passes.

Men jeg glæder mig til at komme i gang igen 😃



Kommentarer

  1. Så dejligt at se, at du er her igen, Anette! Glæder mig til at følge dig og dine smukke billeder.

    SvarSlet

Send en kommentar